2014. május 7., szerda

Mi a mosható pelenkát választottuk!

Ami engem és Orsit, a feleségemet meggyőzött, az a baba egészséges ápolása és a mosható pelenka költség hatékonysága.

Számos érv és ellenérv olvasható a mosható pelenkákkal kapcsolatban, ezért én nem is térnék ki ezek újbóli részletezésére inkább saját tapasztalatomat osztanám meg az Olibaba mosható pelenkáival kapcsolatban.

A bejegyzés írásakor immár 17 hónapja használjuk a pelenkákat ami azt jelenti, hogy több mint 170 bevetésen vettek részt. (20 darab mosható pelenkát használunk, amit 3 naponta mosunk) Anyag és varrásbeli hibák ezidáig nem jelentkeztek, tehát kijelenthetem tartós termékről van szó! A mi általunk használt pelenkák két soros gombolásúak és zsebes kialakításuk van.

A nedvességet elszívó betétet kell a zsebbe helyezni. A betétek anyagát tekintve számtalan létezik. Mi az anti bakteriális tulajdonsággal bíró 5 rétegű szén szálas bambusz betétet használjuk, mely a szén szálnak köszönhetően abszorpciós képességgel is bír. Száradási ideje nagyon rövid! Szinte szárazon vehető ki a mosógépből! Plusz költséget egyedül a kaka fogó jelentett ami minimális ráfordítást jelent. Mi ebből is a bambusz összetételűt használjuk!

A mosható pelenka használatát férfi ember létemre az első pillanattól kezdve elsajátítottam. (A mosás még mindig a feleségem feladata)

NEKED MIK A KÉTSÉGEID? NEKEM IS VOLTAK!
(Hamarosan ezeket is megosztom)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése