2014. május 20., kedd

Hogy működik ez a pelenka?

Se egy használati utasítás se egy tapasztalt anyuka, apuka aki bevezethetett volna a mosható pelenkák világába!

Egyszer csak ott volt! Színes volt, szép volt! Tele patentokkal és egy zsebnek nevezett lyukkal. Aztán voltak hozzá betétek is melyeket állítólag a zsebbe kellett helyezni. Ezek a betétek hivatottak ugyan is a nedvességet felszívni, és a baba bőrét is védik. Szóval ott volt előttem. Forgatom jobbra semmi, forgatom balra még mindíg semmi. Én ezt nem csinálom, gondoltam magamban.

És ekkor mint valami isteni sugallatra megérkezett Orsi, a feleségem. Ezt így kell mondta, és mire észbe kaptam már a gyereken volt a pelenka. Szóval első ismerkedésem a mosható pelenkával elég siralmasan végződött. De nem adtam fel, hisz ha másnak  megy nekem miért ne sikerülne megtanulni a használatát.

Jelentem sikerült. Egyszerűbb mint a pofon. Szóval nem kell megijedni, ha én meg tudom csinálni, akkor te profi leszel benne. A lényeg az ismerkedés. Rájöttem, hogy nem szabad ajtóstul rontani a házba. Meg kell ismerni a mosható pelenka működését. Amikor ez megvan pikk pakk megy a pelenka csere.

Összefoglalva:
Használata megeggyezik az eldobhatós pelenkáéval, csak ezt ugye kimossuk és újra felhasználjuk. Amennyiben zsebes Olibaba Mosható Pelenkát választassz, úgy az üzembe helyezés kibővül a betét zsebben való elhelyezésével. Amennyiben a mindent az egyben szériát választod nincs más dolgod mint a gyerkőcre adni.

Az Olibaba Mosható Pelenkái egytől egyig patentos kialakításúak, ellentétben az eldobhatók tépőzàras megoldásával. A patentok elhelyezése és az általuk nyújtott méretbeli állitás szabadsága több mint kielégítő. Így ahogy nő a baba úgy tud a pelenka is alkalmazkodni a gyermeked méretéhez.

(Tépőzáras mosható pelenka vásárlását azért nem ajánlom, mert nem lessz tartós darab. Sajnos vagy elszöszölödik, vagy a sok mosást nem fogja bírni. De a döntés a te kezedben van)

Egy szó mint száz. A pelenka használata egyszerű, nem kell félni tőle!

DE HOGY MI IS LESSZ A NAGY DOLOGGAL?

A KÖVETKEZŐ BEJEGYZÉSEM ERRŐL A KALANDRÓL FOG SZÓLNI.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése